Code rood

Gisterenavond en vannacht kampte een deel van het Dorp met een stroomstoring, van 21:15 tot 01:50 uur. De beëindiging werd ‘gevierd’ met verwarde alarminstallaties, lekkende diepvriezen en airco’s en een schamele 2-0 ruststand. Omdat het meer dan vier uur duurde, is er recht op vergoeding. Later op de dag krijgt u nog wat posts van gisteren. Vergeet niet uw water (2,5 liter) te tanken, rustig te blijven en de tijdschakelaars weer gelijk te zetten. O ja, en die deodorant …

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *