Ja wat is die eng toch super mooi. Veel ritten per paard gemaakt via Eemnes, Blaricum. Laatste galopje in de Eng en dan lekker uitstappen via het oude dorp van Blaricum. Genieten van die kleine nauwe straatjes en van die prachtige huizen. Bewoners van Blaricum, wees zuinig op jullie Eng.
Lida
Laten we hopen dat die mooie Engh uit handen blijft van de projectontwikkelaars. Ik kan de woorden van Lida alleen maar ondeschrijven; Blaricummers let op uw zaak!!!!!!!!!!
Zeer fraai…..
LikeLike
Ja wat is die eng toch super mooi. Veel ritten per paard gemaakt via Eemnes, Blaricum. Laatste galopje in de Eng en dan lekker uitstappen via het oude dorp van Blaricum. Genieten van die kleine nauwe straatjes en van die prachtige huizen. Bewoners van Blaricum, wees zuinig op jullie Eng.
Lida
LikeLike
Laten we hopen dat die mooie Engh uit handen blijft van de projectontwikkelaars. Ik kan de woorden van Lida alleen maar ondeschrijven; Blaricummers let op uw zaak!!!!!!!!!!
LikeLike