Gisterenavond is het Blaricum Music Festival van start gegaan met een Tsjechische avond: Antonín Dvořák – Romance voor viool en orkest in f, op. 11 Josef Suk – Serenade voor strijkorkest in Es, op. 6 en na de pauze Antonín Dvořák – Serenade voor strijkorkest in E, op. 22. Hartverwarmend en toch koel.




