Geen stroom, wel knus

Gisterenavond ging om 21:15 in delen van het Dorp de stroom ‘eraf’. Bellevue en Rust Wat hadden wel stroom, Moeke, Schutte, en De Hoop en Oog niet. Dus dat werd gratis ijs. Toegezegd werd dat het tussen half twaalf en kwart over twaalf wel weer zou draaien. Dat werd dus tien voor twee. Om een uurtje later te constateren dat Oranje door twee Tunesische doelpunten had gewonnen … Rare tijden.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *