
In de bediening?


Blushing van Gordon wordt overgenomen door de Axivate Horeca Group. Deze onderneming heeft ook onder andere Rust Wat in eigendom. De exploitatie van Blushing zal worden uitgevoerd door het horeca-echtpaar Gigi en Sidney Schutte. Zij hebben in Blaricum sinds een jaar met succes Rust Wat onder hun hoede.
De naam van Blushing zal veranderen in Bar Schutte. Gigi Schutte zegt: ‘We moeten nog veel uitzoeken en beslissen, maar wat wel zeker is: het wordt een horeca met lage instap, met koffie en zo in de ochtend, kleine/grote lunch in de middag en borrel plus kaart in de latere uren. Het moet vooral een gezellige, dorpse zaak worden.’ De overname zal eind mei plaatsvinden, de opening van hun nieuwe bedrijf is volgens Gigi vastgesteld op begin juni.


… waarover we niet gesloten kunnen blijven.



Links Liline Arends, zus van Niels die samen met echtgenote Floor de Aspergeboerderij gaat runnen. Omdat zij ‘even’ tijd nodig hebben om hun leven elders af te sluiten, neemt Liline voorlopig de honneurs waar. Met vanaf 1 april de winkel open met in ieder geval asperges en aardbeien.
Rechts Bregje Rebergen die gisteren haar derde thriller ten doop hield en van haar uitgever heeft vernomen dat zij nog zeker drie boeken door mag gaan. Waarvan in ieder geval één het vervolg zal zijn op het uitgegeven drietal.
Vandaag tussen 15-18 uur kunt u bij Brave Hendrik Theetuin Eemnes terecht voor een roséproeverij van Wexxs Wijnen. Shopmanager Lerno Mann heet u van harte welkom en zal u graag tekst en uitleg geven – en natuurlijk laten proeven.

De Hoop.
