
De Aspergeboerderij laat weten:





De gemeenteraad heeft gisteren benoemd tot wethouders van de gemeente Blaricum:
• namens VVD, de heer F.C. Cornelis voor 0,8 fte;
• namens HvB, mevrouw M.H.H. Baay-Timmermans voor 0,8 fte;
• namens DBP, de heer K. Hammouti voor 0,8 fte.

Foto: OogArmy RvHGvB.









Correctie bij stap 1: de URL van de vermelde website moet zijn: http://www.waarneming.nl
… waarover we niet gesloten kunnen blijven.

