Wethouders

De gemeenteraad heeft gisteren benoemd tot wethouders van de gemeente Blaricum:
• namens VVD, de heer F.C. Cornelis voor 0,8 fte;
• namens HvB, mevrouw M.H.H. Baay-Timmermans voor 0,8 fte;
• namens DBP, de heer K. Hammouti voor 0,8 fte.

Foto: OogArmy RvHGvB.

Red Sun deels verkocht, nieuwe directie

Attentie!

Correctie bij stap 1: de URL van de vermelde website moet zijn: http://www.waarneming.nl

Een suggestie …

… waarover we niet gesloten kunnen blijven.

Van winkel naar woning (?)

Voorheen Sisters. Op weg naar het einde van de ‘winkelstraat’?