… maître Nicky is er al druk mee bezig. Reservations ICI.

… maître Nicky is er al druk mee bezig. Reservations ICI.














… met een Corenwijntje, en zaterdag vanaf 13 uur live muziek.




Bar Schutte – morgen open.




Bij LoeKie.


Vanaf morgen.

Vanaf donderdag a.s.




… geen picknick.

De Aspergeboerderij.

Slagerij Stut is vanmiddag officieel bij de notaris overgegaan in andere bekwame handen. Paul Stut (links) heeft na 35 jaar zijn zaak verkocht aan Douwe Vos, die nu 20 jaar bij Stut het voorschoot draagt. Beide heren zijn het volledig met elkaar eens: ‘Het is een goed moment om de zaak over te dragen.’ Oog feliciteert en wenst succes.

De Aspergeboerderij laat weten:

… is het weer mooi ijs-weer.
