… en maakte foto’s van het Noorderlicht (Aurora Borealis) bij Blaricum.
Foto’s: OogArmy B.d.R.
Baarnse Bos – daar mogen de honden los.

Bosje van Six.


… is ze ook waar.

Vandaag rustig weer (wel hier en daar glad); morgen van alles wat en weekend gewoon koud.
Foto: OogArmy E.R.

Foto: OogArmy C.M.
Verbeeklaan.





Bussumerheide.
