
Iets voor jou? Щось для тебе?


Mooi natuurlijk, vooral met dat avondlicht.
Maar geldt ook niet voor deze vlag het protocol van ‘strijken met zonsondergang’?
En behoort deze vlag niet te worden vergezeld door de Nederlandse?













(P+R tegenover Tergooi, zaterdagavond, kwart voor zeven).
‘Wij zijn van Puzzeluitje.nl. Wij organiseren tal van puzzeltochten, met de auto, fiets, lopend, en ook groepsspellen, quizzen, enzovoort. Vanaf twee personen tot flinke groepen, alles coronaproof. Vanavond zijn we met een autopuzzeltocht bezig, en de deelnemers krijgen op deze post een lekker warm stamppotje.’

… ‘En wanneer wordt ‘ónze’ klok nou gemaakt?’


Anoniem melden waar die staat kan ook: mailtje naar knip@oogopblaricum.nl – alvast bedankt!
Op de poster voor het Sinterklaas-doorloop-evenement a.s. 20 november in de tuin van de Vituskerk staat dat begeleiders vanaf 18 jaar een QR-code moeten laten zien. Volgens de algemene richtlijnen van de Overheid moet dat echter vanaf 13 jaar. Ofschoon: bij Sinterklaas-intochten hoeft er geen code te worden getoond …
Wat geldt er nou voor dit kinderfeestje???