Flinke visverbouwing

De viswinkel aan de Meentweg wordt flink verbouwd, gaat half oktober weer open en tot die tijd …visboer-leeg - 1

… kunt u terecht bij de kar en de kraam.
visboer-kar - 1

De tent op …

… – zoals het kennelijk gisterenavond tijdens een goed-doel-diner werd genoemd – de ‘kakkerakker’.
(Waarbij de autocorrectie van de Oog-computer dit woord eerst ‘verbeterde’ naar ‘kakkerlakken’.)

DCIM100MEDIADJI_0028.JPG

In opbouw

De Septembertent – aan de Bergweg, voor de kenners nu niet op pachtgrond van de Aspergeboerderij, maar wat achteren op grond van Nico de Jong. Donderdag a.s. van start.
septtent1 - 1

Quiche van bospaddestoelen met zwarte truffel

Vandaag bij Rémy.
bospadd

Locatie tent Septemberdiner

DCIM100MEDIADJI_0937.JPG
9 – 25 september. Info hier.

Zaken doen we ook búiten het dorp

Tank afvullen van een miljoenenproject aan de hoofdstedelijke Herengracht.

rigter2 - 1

Wat uit de bol com-t …

Brief van bol.com. Met daarin een bol-letje – zo te zien en te lezen een zaadbolletje.
Omdat ontvanger zo’n trouwe klant is. (Tja, niet alles is lokaal te verkrijgen …)
Maar wat uiteindelijk uit die bol sal com?
druppelsblad2 - 1

druppelsblad - 1

Atelierroute – en nog wat

Dit is Maja Boot, deelneemster aan de Atelierroute.
Ze hangt met een aantal werken in het Tandheelkunde Kliniek aan de Kerklaan.
Alwaar voor u kunstliefhebber ook vandaag de deur openstaat tot 17:00 uur.

Naast Maja hangt een van haar schilderijen. De bloemenzee op de eng bij de begraafplaats.
Dat schilderij is ook afgebeeld op het omslag van het boekje dat ze in haar rechterhand heeft.

Dat heet Kwelgeesten – een pre-print van een boekje (43 blz.) dat deze zomer is geschreven.
Door Peter van Rietschoten. Vanaf half september verkrijgbaar.
atelier-boot - 1

Atelierroute – morgen en zondag …

… ook op de deel van Oerboer WillemEemnesserweg.
atelier-oerboer - 1