De viswinkel aan de Meentweg wordt flink verbouwd, gaat half oktober weer open en tot die tijd …
… kunt u terecht bij de kar en de kraam.

De viswinkel aan de Meentweg wordt flink verbouwd, gaat half oktober weer open en tot die tijd …
… kunt u terecht bij de kar en de kraam.

… – zoals het kennelijk gisterenavond tijdens een goed-doel-diner werd genoemd – de ‘kakkerakker’.
(Waarbij de autocorrectie van de Oog-computer dit woord eerst ‘verbeterde’ naar ‘kakkerlakken’.)








De Septembertent – aan de Bergweg, voor de kenners nu niet op pachtgrond van de Aspergeboerderij, maar wat achteren op grond van Nico de Jong. Donderdag a.s. van start.



Vandaag bij Rémy.

Nieuwe ‘bevrouwing’ bij Kapsalon Elegance.


Brief van bol.com. Met daarin een bol-letje – zo te zien en te lezen een zaadbolletje.
Omdat ontvanger zo’n trouwe klant is. (Tja, niet alles is lokaal te verkrijgen …)
Maar wat uiteindelijk uit die bol sal com?


Dit is Maja Boot, deelneemster aan de Atelierroute.
Ze hangt met een aantal werken in het Tandheelkunde Kliniek aan de Kerklaan.
Alwaar voor u kunstliefhebber ook vandaag de deur openstaat tot 17:00 uur.
Naast Maja hangt een van haar schilderijen. De bloemenzee op de eng bij de begraafplaats.
Dat schilderij is ook afgebeeld op het omslag van het boekje dat ze in haar rechterhand heeft.
Dat heet Kwelgeesten – een pre-print van een boekje (43 blz.) dat deze zomer is geschreven.
Door Peter van Rietschoten. Vanaf half september verkrijgbaar.

… ook op de deel van Oerboer Willem – Eemnesserweg.


