… baasjes wel, toch? Eng bij Houtwal/Dwarslaan. Houd ze dan gewoon aan de riem! Laat ze een medewandelaar niet agressief aanblaffen en houd je complimentje ‘Nou, u bent in ieder geval niet bang voor ze’ maar voor je. Gewoon, aan de riem, zoals gesteld en zoals gewenst voor het welzijn van andere dieren en passanten.
Categorie: natuur
Duo

Weer mooi, vanaf weekend niet droog

Weigeel

Maaien & waaien

Alweer zo’n Griekse dag

Topdag

Weer blijft stabiel en aangenaam

Brem op z’n best

Tijd van het jaar …
… maar wel wat vroeger.

… en …

Ook hier

Polderbollen
Bij de buren, tegenover De Dode Hond.

Teek alert
Ingekomen bericht:
‘Gisteren alweer eentje in de tuin opgepakt bij het tuinwerk (Bussumerweg). Het seizoen is weer begonnen en voor iedereen maar met name de ouderen en kleintjes echt gevaarlijk. De meeste mensen beseffen niet dat ze in ons dorp in veel tuinen zitten tegenwoordig.’

‘Gisteren alweer eentje in de tuin opgepakt bij het tuinwerk (Bussumerweg). Het seizoen is weer begonnen en voor iedereen maar met name de ouderen en kleintjes echt gevaarlijk. De meeste mensen beseffen niet dat ze in ons dorp in veel tuinen zitten tegenwoordig.’

OogArmy (berichtsuggestie): MvA
