… des te groener die met kerst.

Hoe grootser de kastanjekaarsen, …
… des te groener die met kerst.

… des te groener die met kerst.

Velen brengen op Koningsdag graag een bezoekje aan het centrum van Blaricum-Dorp. Gezellige Blaricummerie, leuke en lekkere kramen, stevige stukjes muziek (Massada was echt top!), biertje hier, snackje daar. Niet te druk, goede sfeer, lekker weer, bekenden, nieuwe liefdes.
En ’s avonds op de bank nagenieten – of kijken waar men dit jaar niet is geweest. Naar Oog en dan weer genieten, feest der herkenning en herinnering. Dat wordt veel gedaan – de statistiek spreekt voor zich. (De kijkcijfers en bijbehorende likes op Facebook, Instagram en Twitter volgen hetzelfde patroon.)
Veel gesprekjes ook op zo’n dag. Veel complimenten, een enkele venijnige blik vanuit een verGooi(s)t smoeltje; vaak ook vragen ‘hoe Oog het doet’. Mede dankzij sponsors en adverteerders, is dan het antwoord. Ja, maar: wij zijn geen sponsor … Kunnen wij dan niet …?
Jazeker wel! Klik HIER en de wereld van Donatie voor Oog gaat voor u open. Bij voorbaat dank en wellicht tot (knip)Oogs.


… de ander het zijn(e). Mooi boek, € 20,- bij de auteur. Of stuur een mail, dan wordt het thuis afgeleverd.

… aan groepen van de Bernardus en OBB over plekken in het Dorp die iets meedragen van de geschiedenis van de Tweede Wereldoorlog. De informatie dient voor de kinderen als inspiratie voor de zelf te schrijven gedichten die ze op 4 mei tijdens de Dodenherdenking zullen voordragen.



Morgen 25 maart om 10 uur start Martens Asperges het aspergeseizoen in de ‘aspergeboerderij’, Angerechtsweg 11.
Prijs: € 16,95 voor een kilo ongeschrapt, één euro meer voor een geschrapte kilo.


… die gele kruiwagen kost – € 159,-.

De bekeuring was € 100,- geweest, excl. administratiekosten.